РЛЭ или РТО в оригинале... ;)))
И в красивом оформлении плиз! С картинками.
Все форумы |
Авиационный |
Сослуживцы |
Авторские |
| ↓ ВНИЗ |
|
| |||||||||||||||||||||||||
| ← На главную страницу | ||||||||||||||||||||||||||
Все форумы |
Авиационный |
Сослуживцы |
Авторские |
| Реклама на сайте | Обратная связь/Связаться с администрацией |
|
|
Абель, а перевод в эти вики кто писал ?
Хотите без первода?
С сайта производителя:
Simple Design
The simplicity of design of the K-MAX® presents a machine that is inherently safer and more reliable. A single engine, a single transmission, a servo-flap controlled, counter-rotating rotor with no high-pressure hydraulic system, and no tail rotor all present a simple, straightforward design with fewer essential systems. The highlight of this simple design is the counter-rotating rotor system, where all the torque is reacted within the transmission. Unlike tail rotor machines that constantly stress the airframe between the rotor and tail rotor, the K-MAX® contains all that, and more power, in the transmission.